El Blog del Taller del Roger

El blog del Taller del Roger

dimarts, 21 de maig del 2013

Inici web / Blog del Taller del Roger

Després de recórrer durant quasi dos anys el món dels torners i donar-me compte que realment m'apassionava, vaig començar a recopilar informació, fotos de viatges, formació, etc, i amb l'ajuda tècnica del Pau he publicat aquest web i aquest Blog per anar compartint experiències 'torneres'.

Com explica el web en l'apartat del 'Taller', volia costejar la despesa econòmica que suposa tenir un taller (eines, maquinària, productes, etc) amb la feina que es feia, però em frenava haver de 'vendre' peces a amics, coneguts i familiars. No m'agradava aquesta idea. Als amics més aviat els regalo el que faig, i això m'omple bastant més.

I un dia, en un dinar amb en Josep i la Núria els vaig explicar el meu projecte i la Núria em va recomanar afegir 'sensibilitat' col.laborant d'alguna manera amb una oenagé. Gràcies a aquella idea vaig posar en marxa tot això. En l'apartat 'Projectes Solidaris' del web ho explica prou bé.

No se molt bé com anirà  i tampoc estic pensant en fer entrades diàries al Blog, sinó que aniré posant  informació sobre la marxa. Lo dels projectes solidaris és una altra cosa que tampoc se si serà gaire fàcil assolir els objectius, el cas es que els de la fundació d'Avismón estan molt agraïts i em diuen que hi posaran un enllaç des del seu web cap al Taller.

Veurem cap on va tot això :-)
Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada